مشاوره قبل از خرید ردیاب

ردیاب مناسب

دسترسی سریع

یک ردیاب مناسب چه ویژگی هایی دارد؟

قصد داریم در این مقاله راهنمایی هایی لازم و کافی را صادقانه در اختیار اشخاصی که در جستجوی خرید یک ردیاب مناسب هستند قرار دهیم. برای خرید هر وسیله اداری یا خانگی یا صنعتی ما نیاز به آگاهی کافی قبل از خرید داریم تا خدایی ناکرده از خرید خود پشیمان نشده و یا دوباره کاری نکنیم .از طرفی در جامعه امروزی ایران و مخصوصا تهران وقت ارزش زیادی پیدا کرده است . حداقل قیمتی که برای ساعات اشخاص می توان در نظر گرفت ده هزار تومان است.

ردیاب خودرو مدل TC_202

با یک حساب ساده برای خرید یک دستگاه ردیاب حداقل نیاز به صرف 10 تا 15 ساعت تحقیق تلفنی و اینترنتی داریم اگر رفتن به ادرس حداقل دو شرکت که هم به این زمان اضافه کنیم حداقل 25 ساعت زمان نیاز است که به شناخت کاملی در مورد سیستم های ردیاب برسیم تا خرید خود را انجام دهیم و با ضرب این اعداد در هم مشاهده میکنیم مبلغی در حدود 300 تا 400 هزار تومان فقط هزینه تحقیقاتی برای خرید دستگاهی که مبلغ خود آن در همین حدود است باید هزینه کنیم .

از این رو ما بر آن شدیم تا با توضیحات کاملی خواندن آن کمتر از یک ساعت زمان بر است بتوانیم به آن شناخت کامل در مورد خرید ردیاب برسیم امیدواریم که بتوانیم حق مطلب را کامل بیان کنیم .

ردیاب شخصی TP_107

  1. سعی کنید حتما از یک شرکت خرید کنید تا یک شخص یا یک مغازه . چرا ؟

همانطور که می دانید ردیاب یک سیستم سخت افزاری و نرم افزاری با هم است.

خرید از یک شرکت که تخصص آن ردیاب است این اطمینان را به شما می دهد که بابت پشتیبانی بابت سایت و بابت ضمانت به مشکلی بر نخواهید خورد.

بسیاری از مغازه ها اجاره ای می باشند و مشخص نیست فروشنده شما ماه بعد هم در این مغازه وجود داشته باشد یا خیر.

مغازه محصولات بسیاری دارد که یکی از آن ها ردیاب است پس می تواند ماه بعد این محصول را نداشته باشد و حتی در صورت موجود آن فروشنده به دلیل عدم وجود آن محصول نتواند به شما گارانتی دهد .

  1. حتما از شرکتی خرید کنید که سرور داخل ایران داشته باشد و برنامه سیستم ردیابی به صورت انحصاری برای شرکت باشد . چرا ؟

هزینه سایت و سرور هزینه زیادی است که فقط شرکت ها و کسانی این هزینه را می کنند که بخواهند به صورت تخصصی روی ردیاب کار کنند و حداقل فروش آن ها بالای 1000 دستگاه باشد . با این شرکت ها بابت پشتیبانی و گارانتی به مشکل بر نخواهید خورد هم اینکه برای سالهای بعد اکانت استفاده از سایت وجود دارد و هم شرکتی که هزینه راه اندازی و برنامه نویسی سرور را انجام داده قصد ادامه دارد .

  1. فریب مارک ها و برندهایی که به اسم اروپایی و آمریکایی و کره ای معرفی میکنند نخورید. 99 درصد ردیاب های موجود در بازار چینی هستند (البته چینی درجه یک تا چینی درجه ده در بازار موجود است) . تنها درصد پایینی غیر از چینی داریم که برای کار تجاری اصلا استفاده نمی شوند و فقط برای سیستم های کنترل ناوگان ارگان های دولتی مورد کاربرد هستند.
  2. حتما در مورد نصب دستگاه حساسیت به خرج بدهید . دستگاه بد برای شما ضرر مالی کمتری خواهد داشت تا دستگاه خوب و نصاب بد که ممکن است به سیستم برق خودرو شما خسارت بزند.

در مرود سیستم نصب ردیاب و مخصوصا قسمت خاموش کن خوردو حتما مشاوره بگیرید .

گروه فنی و مهندسی تکسا ردیاب

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فهرست